ISO 9001

ISO 9000 - серія міжнародних стандартів, що описують вимоги до системи менеджменту якості організацій і підприємств.
Серія стандартів ISO 9000 розроблена Технічним комітетом 176 (ТК 176) Міжнародної організації зі стандартизації. В основі стандартів лежать ідеї і положення теорії загального менеджменту якості (TQM).
ISO 9000 не є стандартом якості власне продукту і безпосередньо не гарантує високу якість продукції.
Відповідність вимогам ISO 9001 свідчить про рівень надійності постачальника і добротності його компанії. З точки зору сучасних компаній, відповідність вимогам ISO 9001 - той мінімальний рівень, який дає можливість входження в ринок. Сам сертифікат відповідності ISO 9001 є зовнішнім незалежним підтвердженням досягнення вимог стандарту.
Мета серії стандартів ISO 9000 - стабільне функціонування документованої системи менеджменту якості продукції підприємства-постачальника. Вихідна спрямованість стандартів серії ISO 9000 була саме на відносини між компаніями у формі споживач-постачальник. З прийняттям у 2000 році третьою версією стандартів ISO 9000 більша увага стала приділятися здібностям організації задовольняти вимоги всіх зацікавлених сторін: власників, співробітників, суспільства, споживачів, постачальників
На сьогоднішній день, одним з найбільш затребуваних інструментів, що користується довірою у споживачів є сертифікація на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001.
Сертифікат ISO 9001 підтверджує високий рівень сервісу Вашої компанії для Ваших споживачів, високу організованість системи внутрішніх бізнес-процесів, дає можливість брати участь у тендерах.

Про п'яту версію стандарту ISO 9001:2015 «Системы менеджменту якості. Вимоги»